Städdags



Japp idag när Jerry åkte till stan och fikade med killarna så passade jag på att städa lite.
Började plocka undan alla tomtarna och sen dammade jag.
Avslutade med dammsugning och moppning av alla golv så nu är våran lägenhet skinande ren, ett tag i alla fall. Får se hur länge det får vara städat!

Har även plockat och arrangerat om lite ljusstakar.
Det hör ju till när man tar bort alla tomtar tycker jag.
Får se om jag orkar ta tag i att byta gardiner imorn i vardagsrummet också och ta ner alla ljusstakar och julstjärnor från fönstren. Måste bara hitta 2 fina vanliga vita lampskärmar också som vikan ha i vardagsrummet.

Får se vad jag orkar imorn.
Just nu är jag rätt trött i ryggen så får be älsklingen om lite massage sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0