Tisdag

Idag har jag inte gjort så himla mycket.
Gick ju upp riktigt sent, blev i alla fall en dusch och frukost och sen fastnade jag framför datorn och teven.

Blev lite rastlös senare på eftermiddagen.
Speciellt eftersom Jerry skulle åka och jobba så jag ringde till mamma och frågade om vi skulle åka till MIcke med familj och hälsa på. Så fick det bli i alla fall, mamma hade redan planerat det så tur jag ringde henne när jag gjorde så jag kunde åka med :)

Nu så sitter jag i soffan igen med datorn och har slagit på teven.
Hade tänkt kolla på på Bygglov på datorn, men så slog jag på 4:an på teven och såg att det skulle gå repris där så då kan jag ju lika gärna kolla direkt på teven.
Sen efter det så får det bli sängen.
Kan inte hålla på att sitta uppe hela nätterna ju.
Jag skriver mer imorn...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0