Tjejkväll

Sådär..då var tjejkvällen över.
Är glad över att jag slapp vara ensam ikväll.
Känner mig så jäkla sällskapssjuk hela tiden.
Vi var i alla fall iväg till ica maxi och handlade ingredienserna för en tjejkväll. Sen var det bara hem och börja med maten, fick bli kycklingsallad och det smakade riktigt gott!
Blev ju över så då har jag mat tills imorn också..Inga fel!
Sen när vi käkat och pratat en massa tjejsnack så blev det teven och fram med godis och chips.
Vi är sååå nyttiga men lovar att jag ska ta tag i det här så fort jag får chansen!
Nu så ska jag straxt gå och lägga mig i sängen och kolla på tv innan det är dags att sova.
Får se vad jag ska göra imorn kväll..Det lutar åt en hemma kväll i alla fall och bara ligga i soffan med mjukiskläderna på och sen kolla på Let´s dance!

Godnatt & sov så gott.
Tack Frida & Angeline för en mysig kväll.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0