Torsdag

Tänkte bara berätta lite om gårdagen.
Blev ju inte så mycket bloggande då, var dels jätte trött och sen så kom Micke, Angelica & Melker hit och hälsade på en sväng på eftermiddagen. Kul att ses!

Sen när dom åkte hem så kollade vi på TV en stund, eller Jerry kollade och jag somnade i soffan.
Medans jag sov så fixade han i ordning lite kvällsmat. Blev rostat bröd och oboý. Tack älskling!
Sen straxt inna kl.21 så förflyttade vi oss till sängen.
Båda tva var ganska trötta så innan klockan 22 hade båda 2 somnat!

Har inte fått sova hela natten inatt heller.
Det känns, för man är inte helt utvilad när man vaknar.
Får springa upp och gå på toa, snyta mig, ta nässpray, snyta mig igen och sen avsluta med mer nässpray!
Usch...Vill kunna sova så skönt som jag gjort innan, får hoppas det blir bättre när jag får nya nässprayen.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0