Trött..Tröttare..Tröttast




Var sjukt trött när jag kom hem från jobbet. Det kan ju i å för sig bero på att jag inte sovit så många timmar inatt. Var ju samma sak förra gången som jag skulle upp och jobba..Tror jag känner mig stressad över att jag måste sova. Somnade till vid 3-tiden och sov framtill 4, somnade om sen efter 10 minuter kanske. Sen vaknade jag när älsklingen kom hem kl.06 och efter det så kunde jag inte somna om. Jag låg ändå kvar i sängen tills klockan blev ca.08.50..då var det bara att gå upp och göra sig i ordning för jobbet. Sån tur var så gick det jätte bra att jobba, var ju tyvärr inte så mycket kunder men tiden gick ändå hyffsat fort.

När jag kom hem från jobbet så hade älsklingen fixat i ordning mat så det var bara att sätta sig och äta, får ju inte i mig så mycket mat för finns inte direkt mycket plats därinne nu :) Bebisen bara växer och växer..underbart! Sen när jag käkat så gjorde älsklingen i ordning med stora kuddar i soffan och en filt så jag kunde halvligga där, är sååå svårt att hitta en skön ställning just nu men den här var perfekt. Tack älskling! Vad skulle jag göra utan dig?
När älsklingen åkte till jobbet så somnade jag till i soffan. Sov i 2 timmar, kanske i längsta laget men vad skulle jag göra? Hade inte kunnat hålla mig vaken ändå..Hoppas att jag kan somna ikväll ändå.
Ska läsa lite bok i alla fall, det brukar hjälpa!

Nu ska jag kolla på reprisen av Solsidan. Missade ju det förra helgen för då byggde älsklingen och jag skötbord :) Ska nog kolla på det imorn i alla fall när avsnitt nummer 2 kommer. Måste bara försöka komma ihåg det!
Kollar ni på Solsidan nått?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0