Typiskt

Jag förstod ju att jag skulle somna i soffan, men inte att jag skulle sova så länge. Sov i 2½ timme så jag vaknade precis kl.20.29 och då var ju Solsidan precis slut. Jaja, jag får kolla på nån repris eller kolla på datorn imorn.

Vad har jag gjort mer ikväll?!
Suttit i soffa och så har jag suttit i soffan och så för omväxlingsskull har jag suttit i soffan.
Haha en underbar kväll! Kan säga att det behövs mycket vila nu.

Nu ska jag gå till teven igen och kollade om det är något att se.
Håller tummarna att det är det för risken är ju att jag inte kommer somna än förrens om några timmar. Inte nu när jag sov så länge på kvällen, men jag slipper ju känna mig stressad inatt att jag måste sova för att jag ska upp och jobba i alla fall.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0