Typiskt..

Var ju iväg till BB förut. Det var intressant och så, men tyvärr kunde inte Jerry och jag stanna tills det var slut för klockan drog iväg och Jerry skulle ju iväg och jobba kl.18.
Synd att barnmorskan sa att besöket bara skulle ta ca 30 minuter för det var ju därför vi trodde att vi skulle hinna med det. Jaja, jag tror nog att det kommer gå bra ändå med förlossningen.
Känner mig fortfarande inge orolig för förlossningen. Jag är sååå inställd på att det kommer göra skit ont, men sen vet jag att det kommer nästan gå över på en gång när bebisen kommit ut.
Har ju inte fattat än att Jerry & jag ska bli föräldrar..haha..Jag är nog lite trög!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Storebrorsan!

Hej! Ni kommer att bli världens bästa föräldrar :0)Älskar er massor många kramar Micke med familj :0)

2011-01-19 @ 11:08:04
Postat av: Mamma

Kära lilla gumman att bli mamma det klarar du galant. Älskar dig gumman. Kramar mamma.

2011-01-19 @ 15:56:52
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: marlén

Storebrorsan: Tack så jätte mycket! Känns skönt att höra..Vill så gärna att bebisen ska titta ut snart så man får se hur den ser ut...spännande! Älskar er också..Många kramar från oss 3



Mamma: tack mamma! Får väl be om hjälp av dig om det är något jag undrar över..Älskar dig också mamma..Många kramar

2011-01-19 @ 16:19:03
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det vet du.Jag finns här för dig Puss o Kram<3

2011-01-19 @ 21:59:23
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0