Fredag

Då var det fredag..igen!
Jag och Albin gick upp ur sängen för ca.30 minuter sen..Hihi!
Nu så äter jag lite frukost och Albin sitter i pappas knä och myser.

Jag ska straxt bege mig till Solarieöarna igen.
Hinner sola en gång till innan 50 årsfesten...Skönt med lite färg juh!

Annars idag så är det 17 årskalas som väntar.
Ska åka kl.16 så då blir det lite fika och så..Blir väl inte så sent eftersom det blir fest imorn också.
Kommer bli kul i alla fall, har lagt fram Albin kläder nu i alla fall men tar inte på det förrens lite senare för tar vi på dom nu så är dom nog inte rena sen när vi ska åka.

Nej nu ska jag käka frukost.
Vad ska ni göra idag då?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0