Iphone4

Idag så kom min Iphone4.
Har hållit på nu ikväll med att lägga in alla kontakter, sen försöker jag lära mig lite hur den funkar.
Tror jag kan en del nu så jag klarar mig ett tag...Kan ju i alla fall ringa, sms:a och ta kort :)
Föresten är det någon av er som vet om man kan göra olika kamera album?
Jag har ju problem och vill ha ordning och reda i telefonen, skulle vara kul om man kunde göra t.ex. ett album för Albin, ett för kompisarna med mera...Någon som vet?

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen.
Har nyss lagt Albin i sin säng så får se hur länge han sover där.
Han har ju sovit nästan hela kvällen så är ju önsketänkande om han somnar för natten redan.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0