Babycafé

Idag så var vi inte så länge på babycafét.
Vi tog oss lite sovmorgon men hann ner lagom till sångstunden i alla fall.
Sen stannade vi kvar en stund och passade på att väga Albin.
Han hade ökat 510 gram på 3 veckor så det känns bra.
Nu väger han 5600 gram, det går undan.
Ska ju kolla vikt och längd hos Bvc den 16:e också + att det är dags för 3 månaders vaccination då.
Bara att hålla tummarna att det går bra och att han inte blir för ledsen när de ska ta sprutor.

Imorn så ska Albin och jag iväg på babymassage.
Missade förra gången eftersom vi var i Jönköping men nu kör vi igen.
Blir kul att se om han tycker om det imorn också. Det gick ju bra förra gången vi var iväg i alla fall.

Nej nu ska jag mysa med mina killar.
Kramis

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej tjejen=)



Babysimmet är planerat att börja i augusti-september ngn gång o de e ja som kommer att hålla i de o ha ansvaret. Så kan ju höra av mej till dej när jag vet datum :)

2011-06-07 @ 21:46:10
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: Veronica

:)

ännu vet jag inte pris men jag skulle tippa på 550 för 8ggr..

Platsen ser jag till att ni får:)

2011-06-08 @ 22:16:10
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0