BB final



Då är Big Brother slut för den här gången.
Suck..Jag hoppas verkligen att de kör en säsong till.
Vad ska man kolla på nu då på kvällarna? Vilket i-landsproblem..Hihi.

Vad tyckte ni om finalen då?
Jag tyckte den var bra, men jag ville ju att Peter skulle vinna alltihop.
I å för sig var väl alla dom 3 som satt i final värdiga vinnare, men Simon var den personen som jag minst ville skulle vinna men men. Blev ju bra ändå!
Tycker dock av dom gav Katherina lite för mkt programtid.
Blevlite för mycket tyckte jag, men kanske bara var jag som tyckte det.
Blir ju intressant att höra hur hennes låt låter.

Nej nu hoppas jag att det blir en säsong till.
Någon mer som gör det?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0