Bvc - Resultat

Kollade tillbaka i gamla inlägg och såg att jag missat att skriva hur det gick när vi var iväg till Bvc sist.
Började med vägning och mätning...
Vikt: 5790 gram
Längd: 63 cm

Det betyder alltså att jag inte tippade rätt, men var ändå nära :)
Efter att vi gjort det så var det dags för vaccinationen.
Jag satt med Albin i knät medans Jerry gav honom lite sockervatten, och sen så gav sköterskan sprutorna.
Han skrek till när hon stack, men sen gick det över.
Jag trodde han skulle skrika värre och att han skulle skrika ganska länge, men nej då.
Han är såååå duktig!
Inga problem alls att ta sprutor ju, inte världens roligaste men nu vet man ju ändå att det går bra och att det inte är så himla farligt som man kan tro innan. Jag är ju inge spruträdd så mig får dom sticka hur mkt dom vill, det är värre när dom ska sticka Albin eller någon annan ju.

Nu ska vi inte tillbaka till Bvc förrens i Juli.
Se hur mkt som händer fram tills dess. Känns som om det kommer hända en hel del.
Blir ju något nytt nästa varje dag!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0