Ett inlägg till..

Måste ju berätta om natten!
Albin brukar ju alltid vakna var 3:e timme och äta, men inatt så blev det inte så.
Han somnade hos mig i soffan ca.23.00 och sen bar Jerry in honom till våran säng.
Där fortsatte han att sova, trodde han skulle vakna för jag kom inte in och la mig förrens kl.02, jag somnade vistt till ordentligt i soffan. Blev i alla fall väckt kl.05.30, då var Albin hungrig.
Han sov alltså 6 ½ timme!!!

Sen så åt han lite och så pratade vi ca.1 timme innan Albin och jag somnade om.
Hann med att byta blöja då också och sen vaknade vi inte förrens kl.9.20.
Jag känner mig verkligen hur utvilad som helst!
Man är ju inte bortskämd med att få sova en hel natt, men det räcker med att få göra det någon gång bara sen så orkar man med dom andra nätterna också.

Albin är mitt allt och jag blir lika kär i honom varje gång jag ser honom.
Mamma älskar dig nu & för alltid, jag kommer alltid att finnas här för dig vad det än gäller.
Pussss å kraaaam på dig lillprinsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0