Fredag

Idag så har vi varit ute och gått (läs tidigare inlägg).
Sen så har vi varit ute och hälsat på Frida, Tommy, Elias & Emilia i Lämås.
Tog det bara lugnt och umgicks och så kollade vi såklart på Tommy & Fridas nya tillskott till familjen.
Dom har nämligen fått ank-bebisar..Hur söta som helst!
Under tiden vi var där så kläktes 2 stycken, sen så var det 2 ägg kvar.
Får se om dom kanske tittar ut under kvällen/natten.

Sen nu på kvällen så blev det att kolla på fotboll.
Jerry han har varit hos nägra kompisar så jag var själv med Albin, fast mamma kom hit en sväng och hälsade på också så då fick jag lite sällskap..Tack & bock!

Nu så ska jag bara kolla datorn litegrann och sen blir det nog sängen.
Albin han ligger i sin säng och sover. Han har nog legat där i 45 minuter i alla fall så får väl se när han vaknar och är hungrig. Jag tippar på 1-tiden, men får se :)

Vad har ni haft för er idag då?
Nej nu ska jag kolla vidare litegrann.
Ha de så bra allihopa..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0