Midsommarafton..


Midsommarafton firade vi ute i Lämås med Frida & c:o.
Var ett gäng så det var riktigt mysigt!
Vi käkade god mat och tårta, drack gott och njöt bara av varandras sällskap.
Jag körde nyktert i år för ville kunna amma och sen ta oss hem på kvällen, kan ha lika kul utan alkohol så då spelar det ju ingen roll! Får tacka Frida med familj för att vi kunde fira hemma hos er...Underbart att komma från stan ett tag, är ju inte långt fram stan med alldeles lagomt!

Kom bara att tänka på förra midsommar.
Då hade vi ingen aning om att vi skulle ha barn...Nu så känns det så himla självklart!
Kommer att bli många mysiga midsomrar framöver, blir lite extra kul när man har barn för då får man ju se till att ordna så att man får lite traditioner som en "egen" familj.
Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig idag känner jag, blir lite fel känns det som men jag fortsätter ändå. Vet inte hur jag ska formulera mig bättre i alla fall så jag hoppas att ni förstår hur jag menar.

Jaja, dagen till ära så har i köpt en ny outfit till Albin.
Fick bli skjorta, jeans och sen en keps..Jag älskar verkligen kepsen, han passar jätte bra i den!
Tyvärr så glömde vi den hos Frida men får hämta den på måndag när jag ska dit på tjejkväll.

Hoppas att ni hade en trevlig midsommar också.
Vad gjorde ni föresten?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0