Onsdag

Får be om ursäkt för dåligt uppdaterande men har inte haft tid eller ork.
Albin han växer bara mer och mer för varje dag som går.
Nu sitter han i hoppgungan och är super nöjd!
Lillkillen håller ju på att bli stor.
Imorn så blir han redan 3½ månad...Herregud, jag hinner inte med!

Idag så ska jag iväg till Specsavers på synundersökning.
Är på tiden för är 3 år sen som jag var iväg så jag antar att det hänt litegrann i alla fall.
Ska kolla om jag hittar några snygga glasögon också, får bli 2 betala för 1.

Sen efter det så ska vi till Leklådan och köpa hörselkåpor åt lille man så att han kan vara med och fira farmor på hennes 50 årsfest, jag antar ju att det kommer bli livat så lika bra att ha ett par.
Får väl vänja honom vid dom idag och se vad han tycker om dom!

Annars ikväll så blir det nog lugnt.
En hemmakväll med lite tacos och film tror jag.
Det låter ju hur underbart som helst.
Får försöka undvika att vara ute för mkt idag eftersom det är sååå sjukt varmt och små bebisar kan ju inte kontrollera sin kroppstemperatur, svårt att veta då ibland om det blir för varmt eller inte.

Nej nu ska jag fortsätta göra mig i ordning det sista innan det är dags att dra.
Vad gör ni idag då? Ligger på playan och steker? ;)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0