PW

Idag så var jag iväg på min första ordentliga powerwalk.
Har ju varit ute och gått mycket efter graviditeten men jag har ändå tagit det ganska lugnt för vill inte köra för hårt på en gång eftersom kroppen får vara med om en hel del vid en förlossning och då tar det ju ett tag innan man kan köra på som vanligt med bl.a träning.

Jag, Jerry & Albin stack i alla fall iväg till Aggerudsspåret och tog oss ett varv.
Jag gick med Albin och så sprang Jerry. Det gick i alla fall hur bra som helst och var skönt att komma igång. Nu ska jag försöka komma iväg i alla fall 1-2 gånger i veckan för en ordentlig PW.
Sen till hösten (September) ska jag börja köra lite Indoor walking & Bodypump på Träningslagret.
Det kommer nog att vara en underbar känsla eftersom jag aldrig varit ifrån träningen såhär länge under de 5 åren som jag verkligen tränat på Träningslagret..Nej nu jäklar ska jag köra!

Någon mer som är lika sugen som jag?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0