Söndag

Då är det snart slut på den här veckan!
Albin och jag gick upp vid 10-tiden, då ville inte Albin ligga i sovrummet längre så då gick vi runt lite i lägenheten och sen fick det bli lite mat. Albin passade även på att baja litegrann så då var det bara att byta blöja.

Sen provade vi nått nytt idag.
Han fick ligga naken en stund och lufta på ett täcke i vardagsrummet.
Det verkade han tycka om, jag tog fram lite leksaker som han kollade på medans han låg där. (Han har inte så många än, men det får vi ordna).
Medans han låg nöjd och belåten på täcket så passade jag på att sminka mig och fixa håret.
Sen fick Albin på sig lite kläder och sen blev det mat igen, han åt inte så mycket han var mest tutt-sugen så han fick ta sin napp istället och då dröjde det inte lång stund förrens han somnade i min famn.
Gud va mysigt det är!
Jag njuter bara mer och mer för varje dag av att vara mamma till Albin.
Han är så himla snäll & underbar, även fast han kan skrika som tusan ibland så glömmer man det så fort som han ler med hela ansiktet eller så fort man får kontakt med honom och kan trösta honom!

Bjuder på en bild från idag när han ligger och sover i min famn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0