Tisdag

Nu har Albin somnat..Han ligger bredvid mig i soffan.
Trodde att han skulle somna förut vid 12-tiden för han brukar somna då en stund.
Får se så han inte sover så länge bara för då är han väl vaken fram till kl.23 ikväll också, han är ju inte vaken från nu till då men han brukar ju inte somna för natten förrens 23 om han sovit mkt på dagen.
Jaja, strunt samma...Är ju ingen katastrof om han somnar kl.22 eller 23 för mig i alla fall.
Men ska upp tidigt imorn för ska träffa Frida & Emilia imorn så då får vi (jag) gå upp kl.07.30 så jag få göra mig i ordning i alla fall sen får han sova vidare en stund till ifall han inte är vaken!

Annars idag då så är det dags för föräldragrupp idag.
Ska laga mat till våra små. Spännande att se vad det blir för mat!
Vi får frysa in våran mat till Albin eftersom han inte börjat äta mat än, är väl inte förrens dom blir ca.4 månader som dom kan prova på lite mat.
Blir spännande att se då vad han kommer tycka och om han får någon favorit.
Hoppas i alla fall att Jerry och jag försöker göra så mkt egen mat till honom som möjligt. Visst ibland kommer man ju köpa men helst vill jag ju att vi gör egen om vi äter sån mat som vi kan köra i mixern bara.

Annars ikväll blir det lugnt.
Kanske ska till affärn en sväng och panta lite och sen fylla på med det viktigaste hemma.
Väntar ju in "lönen" nu så får bli lite snålt fram till fredag (midsommarafton).
Just ja, ska ju göra jordgubbstårta med till midsommar.
Se om jag gör den på torsdag kanske, när Jerry kommer hem från Stockholm.

Vad ska ni göra mer idag då?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0