Trivs som fisken i vattnet..

Igår kväll efter att Albin somnat så gick vi och la honom i sin säng.
Helt plötsligt fick Jerry & jag egentid och kan säga att det kändes som evigheter sen sist.
Hur mysigt är det inte att bara hålla om varann och ligga nära?!

Lovar att man uppskattar dessa små stunder 1000 gånger mer nu än innan vi fick barn.
Men känns skönt för man tar varandra inte för givet utan nu njuter man som tusan bara man kanske får 5 minuter tillsammans. Herregud...Vad gjorde vi innan Albin kom?

Jag verkligen älskar mitt nya liv som småbarnsförälder.
Jag har världens underbaraste pojkvän som alltid finns där för mig. Jag älskar dig så himla mycket Jerry, hoppas att du vet det och att jag visar det för dig.
Sen har vi ju fått världens goaste son...Jag älskar dig Albin så mkt.
Det gör så ont i mig när jag ser att du har ont någonstans eller när du inte mår bra!

Jag är så himloa lycklig..
Tack för att ni finns i mitt liv Jerry & Albin.
Pussss & kraaaam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0