Är det sant?!

Gjorde ju ett inlägg om min vikt igår och var super nöjd med resultatet då.
Idag när jag ställde mig på vågen fick jag nästa en chock...
Under graviditeten så gick jag upp sammanlagt +8 kg, vägde mig inte sista veckan tyvärr men kan inte ha gått upp så mycket mer. I alla fall idag när jag ställde mig på vågen så visar den -11 kg...VA?!
Det betyder ju att jag är nere på 3 kg mindre än innan jag blev gravid.
Det känns så himla skönt..Kan inte fatta att det är sant!
Nu betyder inte vikten allt men jag ljuger ju om jag säger att jag inte bryr mig alls för det är klart att man gör. Självklart vill man ner till det man låg innan och i mitt fall vill jag ju ner x antal kilon till.

En bra start på den här dagen...Me like alot!
Kramis


Kommentarer
Postat av: Anna



Hej.

Förstår hur du menar- känner samma sak. Jag trodde att jag skulle gå upp en massa med Frida då jag var lite överviktig innan, men ja nu mådde jag ju illa i början också så kanske va därför men tror jag la på mig ca 10 kg och allt försvann efter förlossningen och nu försöker man ju stanna kvar där samtidigt som några kilon till gärna kan få försvinna ;)

2011-03-28 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0