BM

Det gick bra hos barnmorskan idag.
Skulle ju bara dit och ta om blodtrycket, men det blev att vi kollade äggvita i urinen, mätte min mage och lyssnade på bebisens hjärtljud. Var skönt att kolla allting igen så det såg bra ut.
Nu är det bara att hoppas allt rullar på bra tills bebisen tittar ut.
Får väl hålla lite koll på mig bara så jag inte får någon havandeskapsförgiftning. Barnmorskan trodde inte det var någon fara, men lika bra att hålla koll.
Blir jag orolig så får jag ringa till BB, nu ska jag inte träffa våran barnmorska nått mer.
Det enda som är inbokat är att vi ska till BB den 25:e Mars om det inte kommit någon bebis innan dess.
Men jag hoppas verkligen att du vill titta ut innan...Annars blir mamma & pappa tokiga :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0