En unge i minuten

Har ni läst artikeln i Aftonbladet om En unge i minuten?
Förstår inte varför det skulle vara skrämmande och att en del tycker det är en dålig serie och att det inte ser ut så i det verkliga livet..Jag tycker att serien är hur bra som helst, emn sen vet ju jag med att det inte är bra att ligga i sängen hela förlossningen. Men det har man ju förhoppningsvis pratat om i sin föräldragrupp och sen är ju som sagt inte allting med på TV som händer, skulle dom ha med allt så skulle det ju absolut inte räcka med 1 timmes program...Hoppas i alla fall att de fortsätter med liknande serier för jag tycker det är jätte intressant och jag tycker det verkar vara väldigt verklighetstroget..

Vad tycker ni?
Nu blev det säkert en massa svammel från mig, men hoppas ni förstår.
Jaja...Jag tycker i alla fall det är skit bra..."Punkt & slut" - (citerar Gurkan i Big Brother).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker också att det är jätte intressant... Dessutom gråter jag alltid när ungen föds.. Man minns sin egna (=

2011-03-15 @ 07:02:45
Postat av: Emma

Tycker de har helt fel i artikeln! De visar mycket om vad som kan hända och sen är ju alla frlossningar olika! Tittade på programmet "Barnmorskorna" när jag väntade Olivia och gillade det programmet, gillar även "En unge i minuten" och som du skriver, vill jag ha mer sådana serier att titta på =0)

2011-03-15 @ 09:52:40
URL: http://steniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0