Fredag

Gud va skönt med fredag.
Känner mig grymt utvilad idag faktiskt.

Lilla Albin han tvärslocknade igår efter badet. Han somnade vid ca.20-tiden och sen vaknade han inte förrens kl.02.10 och ville ha mat..Sen vaknade han nästa gång vid 5-tiden och sen kl.7, behöver jag säga att vi har en
otroligt snäll son?!
Just nu ligger han och sover hos pappa, så jag passar på att blogga lite och kolla runt på nätet. Ska alldeles straxt sminka mig och göra mig i ordning litegrann också.
Ska hem till Micke, Angelica & Melker ikväll och grilla...Gud va gott det ska bli!
Har ju längtat i flera veckor efter att få grilla...Mmm...

Vad ska ni hitta på för kul idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0