Godnatt

Nej nu ska jag tacka för mig för idag.
Ska i alla fall lägga mig i sängen sen får vi se om jag somnar innan Jerry kommer hem eller inte.
Har fått jätte svårt att sova när Jerry jobbar, har ju kunnat sova ordentligt förut men nu vet jag inte om det kan bero på graviditeten och att det kan vara dags för förlossning när som helst!

Längtar tills Jerry slutar jobba kl.06.00.
Får se om vi käkar lite frukost tillsammans, jag kanske ändå är vaken så lika bra att passa på att njuta av en mysig frukost tillsammans...Skynda dig hem älskling!

Nej sängen var det ju...
Jag kommer alltid på en massa på vägen, nu innan jag kryper ner ska jag fixa diskmaskinen, ge kissarna mat och vatten, tömma kattlådan, tvätta bort sminket och sen borsta tänderna...

Godnatt & sov så gott.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0