Jävla skit dag

Haha..Stackars Jerry har nog inte haft det lätt idag :)
Började med att vi skulle ta en promenad till stan fram och tillbaka.
Då var jag ju tvungen att hitta nått att ha på mig...suck!
Stod säkert 15-30 minuter och bara stirrade in i garderoben och under tiden beklagade jag mig som tusan om allt och ingenting. Var ju inte mycket positivt jag sa i alla fall!
Hittade till slut nått i alla fall som räckte ner över röva...Haha!
Kände mig som henne på youtube som får världens utbrott för hon inte hade nått att ha på sig.
Sen var det vidare till nästa grej...Håret!!!
Fy faan vilken dålig hårdag det var idag. Fick bli allt hår bakåt i en slarvig toffs.
Det fick duga, stackars dom bara som behövde titta på mig..Hahaha!

Sån tur var så gick det i alla fall över.
Blev ju några mysiga timmar tillsammans med min underbara pojkvän i alla fall.
Förlåt älskling...Jag lovar att jag ska vara snäll och trevlig imorn.

Hur har eran dag varit då?
Kramis

Kommentarer
Postat av: e

haha du låter som om han är blixten himself, han kan gott vänta :)

2011-03-15 @ 22:46:57
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0