Kärlek









Foto: Emma


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken kille! han är ju helt fantstiskt fin! stort grattis igen :)

2011-03-21 @ 08:31:33
URL: http://johannathelander.blogg.se/
Postat av: Storebrorsan!

Hej på er! Vilka fina bilder :o) Gud vilken goding ni har :0) Melker och jag är hemma idag då Melker haft feber till och från sedan i fredagskväll & så har han en väldig hosta :0( Karolina vårdcentral skulle ringa här vid 9.40 så vi får se vad dom säger. Ha det bäst och hälsa familjen :0) Många Kramar från mig & Melker!

2011-03-21 @ 08:47:42
Postat av: Anna



Ville bara gratulera till lillprinsen :) Lycka till med allt. (Verkar som om det gick fort för dig med när det väl satte igång) Kram/Anna (Fridas mamma)

2011-03-21 @ 09:56:53
Postat av: marlén

Storebrorsan: Ja visst är dom fina. Emma som passade på att ta en massa bilder när hon var här och hälsade på. Ja jag hörde från mamma att ni varit iväg. Hoppas att det gick bra..Ha de bäst och hälsa familjen du också..Många kramar

2011-03-21 @ 19:41:33
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: marlén

Anna: Tack så jätte mycket! Ja det tog ca. 8 ½ timme från det att vattnet gick tills han kom ut. Har föresten tagit bort mina kontakter på msn för blev någon konstigt så därför jag aldrig är inne där. Har du facebook? Ha de så bra..

2011-03-21 @ 19:44:34
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0