Lustgas..

Berättade ju i inlägget innan att jag tog lustgas under graviditeten, men berättade ju inte om att jag råkade överdosera den litegrann..Haha..Tar det i ett eget inlägg istället för det anda blev ju tilläckligt långt ändå.

Jaja, i alla fall!
I början så skötte jag det jätte bra med lustgasen och tog den verkligen bara när jag "skulle" det, men sedan när smärtan blev starkare och starkare så kunde jag tydligen inte släppa taget om den.
Hörde i alla fall mig själv säga mitt under förlossningen:
-"Är den ute...Blev det en kille eller tjej?"

Fy faan vad jag skämdes...Haha, men det var kul att få något att skratta åt en liten stund.
Var riktigt snuskigt att vara så himla borta som jag var. Kan säga att jag tog ingen mer lustgas efter det sen!
Kändes som när man pratar i sömnen och ibland så hör man sig ju själv prata men man kan ändå inte göra något åt det! Tur i alla fall att jag hade lustgasen ett tag, men sen blev det ju lite mycket...


Kommentarer
Postat av: Angeline

Haha, oj vad jag känner igen det. Kändes som den värsta fyllan i mitt liv=))

2011-03-21 @ 18:08:02
Postat av: marlén

Haha okej :) Jag vet bara att jag hade en massa minnesluckor..kramis

2011-03-21 @ 19:50:30
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0