Måndag

Gud vilken mysig dag det varit idag och än så är den inte helt slut heller.
Jag gick nog upp vid 9-tiden, då blev det lite frukost och sen mys i soffan med underbara Albin.
Sen var det dags att göra sig i ordning för fotografering.
Var när nämligen till fotograf Saxin och tog kort till tidningen så nu får ni hålla koll efter oss i tidningen om ca. 1 vecka...Hoppas bara det blev bra, man fick ju tyvärr inte se hur bilderna blev så bara att hålla tummarna!

Efter det så tog vi en sväng till Ica Maxi. Dags att fylla på med blöjor!
Går ju åt några stycken på en dag...Hihi.
Sen hem och laga lite mat och börja tvätta innan det var dags för besök.

Idag var det Albins gammelfarfar och Kerstin som var här och hälsade på.
Kan säga att dom smälte totalt när dom fick träffa våran underbara lilla prins.
Blev lite fika och bara umgås och prata lite!

Sen så blev det mys i soffan igen en liten stund. Jerry han stack iväg på styrelsemöte så jag och Albin blev själva.
Men sen så kom mamma hit och hälsade på en sväng också...Hon hade med sig paket till Albin från Jerrys gudmor. Var bra att hon kom för när hon var här så passade jag på att gå ner och byta tvättmaskin. Ska bara ner en gång till men nu är ju Jerry hemma så då är det ju lugnt.

Nu så ska jag ta mig lite kvällsmat och sen kolla på tv med mina underbara killar.
Kan det bli mycket mysigare?!

Hur har eran dag varit?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0