Morgondagen

Imorn så är det enda vi planerat att hälsa på Ann & Bosse.
Dom åker ju bort snart så kul om vi hinner träffa dom innan, tyvärr verkar det inte bli nån bebis innan de åker men jag hoppas i alla fall att den tittat ut tills dom kommit hem.

Jerry ska ju i å för sig spela innebandy också, men det är på eftermiddagen nån gång.
Får se om jag får nått ryck imorn...Fixa till här hemma så det är fint inför bebisens ankomst.
Skönt om städningen inte är det första man behöver tänka på när man kommer hem från BB.

Nej nu får det blir mer inlägg imorn.
Vet inte vad jag ska skriva så blir väl lätt en massa svammel bara om jag fortsätter och det kanske inte är så kul för er att läsa. Är verkligen jätte kul med så många läsare...Grymt kul!
Det gör mig mer peppad att blogga, har ju tappat lusten lite vissa dagar men nu är jag tillbaka :)

Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0