Njuter

Sådär..nu sitter jag i sängen och njuter av en ny dammad lägenhet.
Det drog ju så klart med sig lite mer än bara damning, som vanligt när det gäller mig.
Arrangerade om lite ljusstkara och sen fyllde på ljus överallt så nu är det bara att ta tändaren och tända när man blir myssugen...Me like alot!
Fick stryka lite annat på listan som duscha för vill inte ställa mig i duschen nu kl.02.30 och sen gå och lägga mig med blött hår. Äsch...det får jag göra imorn när jag går upp! Då kan jag ju njuta av resultatet istället.
Nu blir det att fila naglarna och kolla på Bygglov på datorn.

Har ju inte suttit stilla mycket idag, men det känns bara skönt.
Får väl se om det sätter fart på värkarna eller nått..Önsketänkande!
Vet ju att bebisen kommer när den kommer, men längtar ju såååå mycket.

Godnatt & sov så gott hörrni.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh hoppas på bebbe snart o då kanske "mitt" datum slår in :D

2011-03-16 @ 18:08:04
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Farmor

Grattis grattis Vi syns snart ...

Ha det så gott alla tre...

2011-03-16 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0