Torsdag

Då är det snart helg.
Gud va skönt det ska bli..Är ju i å för sig hemma nu alla dagarna, men det känns ändå lite speciellt med helg.

Idag så har Albin och jag legat och dragit oss i sängen.
Vi gick inte upp förrens kl.12 men innan det så hade det ju hunnit bli lite mat för Albins del.
Han har verkligen ätit som tusan idag, sen har han även börjat äta längre tid nu med. Känns väldigt skönt att allt funkar så himla bra med amningen. Han är hur duktig som helst våran lilla älskling!
Måste verkligen skryta om honom för att han är så himla snäll hela tiden.
Vi är bortskämda Jerry och jag, får väl se om det fortsätter eller hur det blir.

När vi gick upp så gjorde vi oss i ordning.
Medans jag gjorde mig i ordning så gick Jerry och Albin till ica maxi och handlade lite.
Då passade jag på att sminka mig, fixa håret och även fixa disken.
Skönt att plocka med sånt lite också och känna att man hjälper till litegrann.

När de kom hem från maxi så åkte vi till Leklådan och hämtade ut min amningskudde som jag beställt.
Fick ju även visa upp lilla Albin då också..dom tyckte han var jätte fin.
Albin fick med sig lite presenter därifrån också...Tack så jätte mycket!

Efter Leklådan så var det hem och fixa i ordning mat.
Jerry gjorde i ordning nån special köttfärssås, han hade i morötter och champinjoner och det smakade riktigt gott. Tur jag har en underbar pojkvän som kan fixa så god mat och som verkligen hjälper till till 100 % här hemma. Förstår inte hur jag ska klara mig utan honom sen när han börjar jobba, men det är ju ett tag kvar så jag kanske hinner få lite bättre koll m.m.

När vi ätit så kom Angeline, Mathias och Noah hit och hälsade på.
Dom hade med sig presenter och sen så blev det fika och en massa prat.
Var såå himla längesen som vi träffades så vi måste styra upp nått snart!
Laga god mat och bara umgås...

Nu så sitter Jerry och jag i soffan.
Lilla Albin han ligger också i soffan, men han har somnat.
Får se när han tänkte vakna till, antar att det är matdags då på en gång nästan för nu är det ett tag sen som han åt. Nej nu ska jag gå och fixa i ordning lite kvällsmat till mig och älsklingen.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0