Torsdag

Gud idag har det verkligen inte blivit mycket gjort.
Somnade väl när klockan var 5 imorse, sen vaknade jag till när älsklingen kom hem.
Sen så gick varken jag eller Jerry upp förrens kl.14...var välbehövligt att sova ut!

Hade ju tänkt att jag skulle ner till stan idag och hämta ut min amningsBH men när jag kollade ut så kändes det inte så lockande. Jerry och jag får ta en promenad till stan imorn tänkte vi. Måste även ta med mig BH:arna som jag inte tyckte passade till Kulans spel och tobak för läste i tidningen att Frödingsplan spel och tobak tydligen hade kursat. Lite fel av dom att skriva på deras dörr att dom har stängt p.g.a. terminalfel!
Bara att hoppas jag kan lämna tillbaka paketet imorn som sagt för har ju 14 dagars returrätt och känns ju inge kul om det inte går att lösa för att dom kursat och inte fixat nått annat sätt ifall man vill hämta/lämna tillbaka paket.

Nu så sitter jag vid datorn och bara kollar runt.
Väntar på att Halv åtta hos mig ska börja, sen blir det att kolla på Kalla fakta som handlar om magsäcksoperationer. Usch...Hemskt att se, men det är ju så det går till känns det som. Vet ju några som gjort såna operationer och för några av dom höll det på att gå riktigt illa. Det måste ju kännas som det är sista utvägen med en sådan riskabel operation!
Jag vet inte om jag skulle våga göra en sån operation, som sagt det kan gå riktigt illa. Men det kan det ju i å för sig göra med vilken operation som helst..Ska ni titta?

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0