Tvättdag



Jajamensan..Idag har det varit tvättstugan.
Men var ju lugnt...Bara 3 maskiner idag och hade bokat dubbelpass som vi alltid gör.
Skönt att ha dubbelpass för då slipper man vara nere 1 gång i timmen.
Nu är det 1 vecka tills det är dags igen!
Jag har t.o.m plockat in tvätten på en gång så nu står det inte någon IKEA-påse med tvätt i nånstans.
Duktig jag är ibland..Ska försöka dra igång ett ryck senare sen också och damma lite här och där.
Har ju mest energi sent på kvällarna och nätterna så jag får passa på då.
Skulle ju även behöva ta en svängom med damsugaren också, men jag tror inte det blir så populärt om jag drar fram den nu. Nej får ta det imorn i så fall...Sugen på att byta gardiner i köket också...Hmm...
Ska jag försöka mig på det eller ska jag vänta tills Jerry kan hjälpa mig?!
Det får jag fundera på!
Kvällen ska i alla fall avslutas med en varm och skön dusch.

När är ni som mest aktiva?
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0