v40+2

Två dagars övertid och jag håller på att längta ihjäl mig efter våran lilla skrutt.
Vill verkligen att h*n ska titta ut juh...Idag har jag inte ens varit utanför dörren.
Kände bara jag behövde en dag inomhus med ingenting planerat!
Har i alla fall haft besök idag av Johan och Sarah, passade på att ses en sväng innan de tog bilen tillbaka till Jönköping. Får hoppas vi kan hälsa på dom snart och att vi har en bebis med oss då!

Just nu så sitter jag halft nyvaken och kollar runt på nätet.
Jag förstår inte hur jag kan sova så mycket, vore ju hur underbart som helst om det var på nätterna som jag kunde få sova så skönt. Håller tummarna att jag får göra det inatt!

Ska väl till Ica Maxi sen och handla, älsklingen och jag ska fixa lite varma mackor för kvällen.
Blir väl att kolla på Solsidan och Big Brother!
Vad har ni gjort idag då?
Kramis

Kommentarer
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

Tack för fikan! Mysigt att se er!

Hoppas allt går fint under förlossningen.



Men ja måste bara få receptet på dom dära kokos kakerna :) underbart goda, fast bullen var med otroligt goda. Hur gör du ?:P haha



Många kramar och pussar till dig gumman <3

2011-03-13 @ 23:48:07
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0