Dop

Idag så ska vi iväg på dop.
Är Fridas lilla Emilia som ska döpas. Blir mysigt!
Får hoppas att det går bra i kyrkan med Albin men jag tror inte det ska vara några problem.
Har gjort i ordning vatten så jag kan fixa ersättning i kyrkan ifall han blir hungrig.
Inge kul att sitta och amma i kyrkan om han skulle bli hungrig så då får det bli ersättning och nappflaska!

Just nu så har Albin och jag lite morgonmys.
Jag har gjort mig klar för dopet medans Albin har legat så snällt i babysittern..Mammas älskling!
Det enda jag har kvar på mig är att klä mig men kläderna hänger redan framme så bara att ta på sig.
Ska även få Albin ur pyjamasen men väntar lite till så han inte hinner att kräkas ner dom andra kläderna som han ska ha på sig på dopet, han brukar ju inte kräkas men är man finklädd så slår det nog aldrig fel :)

Nej nu ska jag prata med min underbara son.
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0