Fredagsmys

Idag har vi lite fredagsmys här hemma.
Har nyss käkat kycklingfilé med mozarella ost och lufttorkad skinka omkring, till det hade vi klyftpotatis och creme fraiche med tomat & basilika. Tack så jätte mycket för maten älskling!
Känns jätte skönt att Jerry är ledig idag, en riktig lyx faktiskt.

Annars idag så har det tvättats, får tacka Jerry för det också eftersom jag låg i sängen och tog hand om Albin. Man får ju hjälpa till med det man kan..Har i alla fall plockat i diskmaskinen och sen varit med och handlat. Så tog vi en promenad till stan också och hämtade ut Jerrys linser, var skönt med en lagom promenad.

Nu så ska jag bara kolla runt på nätet litegrann och sen straxt innan kl.19 så ska Jerry, jag och Albin hämta upp mamma och pappa för att hälsa på Johny och Pia en sväng.
Det kommer bli kul för minns inte när jag var där senast!

Nej nu blir det att kolla vidare litegrann.
Får se om det kommer nått inlägg senare annars kommer det nog något imorn.
Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0