Helgen

Sådär..Då är vi hemma från Jönköping.
Kom ju hem därifrån igår, men jag har inte haft tid och ork att blogga.
Bloggar litegrann nu tänkte jag, men jag lovar inget jätte långt inlägg.

Berättar lite om våran helg i Jönköping i alla fall.
Vi kom ju fram vid 20.30 och då serverades det tacos hemma hos Emma och så kollade vi på film och bara tog det lugnt. Var ju inte direkt jobbigt att åka ca.3 timmars bilresa med Albin för han har skött sig exemplariskt! Vi fick stanna en gång bara efter vägen för att han var hungrig, men sen när han ätit klart så var det bara att sätta ner honom i bilstolen igen och åka vidare..Gullunge!

På lördagen så käkade vi frukost med en kompis till Emma och sen fick det bli några timmar på stan. Köpte kläder till Albin och sen en inflyttningspresent till Johan och Sarah. Efter stan så gick vi tillbaka hem till Emma igen och gjorde oss i ordning för kvällen.. Stack bort till Joan & Sarah och sen vidare till en restaurang som vi bokat bord på. Trodde inte jag skulle få käka ifred eftersom Albin brukar bli hungirg så fort jag brukar tänka på mat, men nej då...Han var hur snäll som helst och satt i mitt knä innan vi fick in maten och sen somnade han i sin vagn. Efter att vi käkat klart så stack vi hem till Johan och Sarah igen och kollade på Eurovision song contest! Shit va skönt att Sverige kom så bra till, är ju längesen som vi kom bra till och fick poäng från nästan alla som röstade...Bra kämpat Saade!

På söndagen så gick vi ut och käkade frukost igen och sen efter det var det bara att börja packa allt för att åka hemåt. Hemvägen gick lika bra som dit vägen...Hur skönt som helst med en sån snäll bebis verkligen! Är hur stolt som helst att vara mamma till Albin.

Måsta avsluta inlägget med att tacka Emma, Johan & Sarah för en super mysig helg.
Tack så jätte mycket...Kramis

Kommentarer
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

Tack själva för at ni tittade hit! Det var super trevligt! Men deso tråkigare når ni åkte. Men de blir fler gånger ! :D



Pusss <3

2011-05-17 @ 10:00:43
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0