Helgen

Lördag: Då blev det en promenad ner till stan. Var ju marken också och det kom inte jag ihåg, men det var ju inga fel. Köpte lite marknadsgodis och sen solglasögon..Jag MÅSTE ju köpa ett par nya solglasögon till varje sommar. Älskar att köpa glasögon, snart är det dags att byta ut mina vanliga glasögon också..Äntligen!

Sen så efter marken var det hem och göra sig i ordning för kvällen.
Jag var iväg med tjejerna och åt på Red Brick, firade att dom hade fyllt år. Var riktigt mysigt faktiskt!
Medans jag gjorde det så var Jerry hemma med Albin, skönt med lite far & son tid. Det kan behövas lite då och då för allas skull. Jag kom i alla fall hem från restaurangen med extra mycket energi, batterierna hade blivit påfyllda och det behövdes!

Resten av kvällen spenderades i soffan med min underbara lilla familj!
Jag älskar er!


Söndag: Dagen började vi med ett morgonbad för Albin, så det var skönt!
Blir att vi badar honom ca.1 gång i veckan, alldeles lagomt! Sen efter det packade vi i ordning oss och åkte till Ann & Bosse. Jag passade på att sola litegrann och Jerry hjälpte till att riva verandan! Dags att göra en ny och lite större, det kommer bli skit snyggt.

Nu är vi hemma hos mamma och pappa och hälsar på.
Skönt att hälsa på lite folk, men sen efter att vi varit här så blir det att åka hem och bara mysa.
Blir i alla fall skönt veckan som kommer och veckan efter det för då är Jerry på kurs här i Karlskogta och då jobbar han bara dag-tid. Det kommer ju att kännas jätte ovant!

Nej nu ska jag gå och vara lite social.
Hur har eran helg sett ut?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0