Jönköping

Idag så ska familjen åka ner till Jönköping och hälsa på.
Ska hälsa på Emma, Johan & Sarah så det kommer att bli super mysigt!
Kommer att bo hos Emma så det blir toppen.
Ikväll när vi kommer fram så serveras det tacos..
Det tackar man ju inte nej till!

Sen på lördag så ska vi käka frukost med Hanna, en kompis till Emma.
Sen på eftermiddagen/kvällen så blir det att umgås med Emma, Sarah & Johan, då ska vi ut och äta på restaurang så det blir super tror jag. Kul att komma ut och käka, speciellt med hela familjen!

På söndag så kommer vi åka hem runt lunch tror jag eftersom Jerry börjar jobba tidigt på måndagen.
Kan ju vara skönt att komma hem i tid också och mysa hemma :)

Just nu så ligger min lilla älskling i sin (Melkers) babysitter och pratar så då har jag kunnat sätta in papper i min pärm och sen begärt mer föräldrapenning. Min son är hur snäll som helst..Shit är jag värd det!
Annars idag innan vi ska åka så ska Albin bada, mamma får komma hit och hjälpa mig då. Skulle nog klara det själv men vill inte prova idag. Det får jag göra någon annan dag!
Se om jag kanske hinner sminka klart mig nu också när han är så snäll och ligger nöjd i babysittern.
Måste ju i alla fall göra mig i ordning innan vi ska åka och hinner jag inte nu får jag passa på när mamma kommer hit..Hihi..Kollade precis till Albin igen som liger precis bredvid mig och kan säga att ögonen bara blir mindre och mindre..Gullungen min!

Nej bäst att skynda sig med sminket nu och håret.
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0