Lördagsmys

Nu är vi hemma från dopet och det gick hur bra som helst med Albin, har ju i å för sig varit hemma nån timma.
Har i alla fall käkat lite mat..Fick bli Sibylla, smakade riktigt gott. Men vi blev lite snopna när vi öppnade matlådan för vi hade beställt 2 big meal och då brukar det alltid vara pommes till, men idag var det tydligen mos. Någon som vet om det är så eller om vi fick fel?
Jaja, ingen större fara för det smakade bra ändå.

Nu så ska resten av kvällen spenderas hemma i soffan med min underbara son.
Jerry jobbar ju så han kan tyvärr inte vara med, synd eftersom det är Championsleague final :(
Jag vet inte om jag ska kolla på den eller om det får bli nån film istället..Hmm, jag får fundera på saken.

Nej nu blir det inge ner bloggande idag.
Var ju ett tag sen ändå som jag bloggade 3 inlägg på en dag :)
Vad ska ni göra idag föresten?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0