Måndag

Nu var det måndag igen då.
Jag märker knappt nån skillnad på helg eller vardag längre, blir ju inte bättre av Jerrys arbetstider heller :)
Jaja, spelar ju ingen roll! Känns lyxigt nu i alla fall för Jerry är ledig till den 10 Juni..Underbart!

Idag så finns det en del att fixa med.
Först så är det tvättning, tror vi i alla fall. Sen ska vi ner på stan och sen blir det en sväng till Ica Maxi och handla. Är typ tomt i kylskåpet känns det som.

Sen ikväll så blir det myspys hemma med lite tacos.
Är jag som är jätte sugen på det och jag kan inte hålla mig till helgen så det får bli lite helgmat idag istället.
Kommer smaka riktigt gott!
Sen så ska vi bada Albin också och ta oss i kragen och göra fot- och handavtryck.
Lika bra att göra det nu innan han blir för stor, kul att ha ju när händer och fötter inte är så stora.

Nej nu ska jag kolla vidare litegrann.
Ha de så bra..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0