Måndag

Då var det en ny vecka igen.
Är litegrann inplanerat redan, men kul det!

Idag så är planen att göra så lite som möjligt eftersom det har varit nått varje dag i helgen.
Alltid skönt att bara vra hemma och mysa, har kollat på Sex and the city nu under eftermiddagen och nu fortsätter jag med Sex and the city 2. Jerry ska straxt åka och jobba, blir ju själva på kvällarna nu igen efter att Jerry jobbat dag i 2 veckor. Jag föredrar faktiskt att han jobbar natt, är ju van det så inge konstigt för mig. Några av er kanske tycker jag är knäpp som tycker så, men när han jobbar natt så får han ju vara med på dagarna istället och då händer det ju mer än vad det gör på nätterna och sen jobbar ju Jerry bara 3 nätter i streck så det är ju bättre än om han skulle jobba dag för då blir det ju 5 dagar i streck!
Blev lite rörigt det där men skit samma!

Nu ska jag pussa och mysa med Albin.
Han somnar nog när som helst..han ligger i alla fall i min famn och myser nu.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0