Marieberg x2

Jajamensan..Har varit inne till Marieberg (Örebro) 2 gånger nu.
Var där igår en sväng..Bara en spontan-tripp för Jerry behövde nya byxor och han har ju en favoritaffär på Marieberg så då åkte vi dit. Var skönt att komma ifrån stan en sväng och sen åka nånstans hela familjen. Första gångens som vi var iväg och shoppade sådär.
Gick väl hyffsat bra förutom att vi var där så sent och hann inte med att mata honom inne på köpcentrumet utan det fick jag göra i bilen så det resulterade i lite magknip på hemvägen!
Men det gick i alla fall bra!

Sen idag så bestämde vi oss för att åka in igen.
Jerry hann ju inte kolla så mkt annat igår och han kände sig sugen för lite mer shopping.
Lika bra att åka in då och shoppa för är ju inte så ofta som han är så sugen på det. Han hittade i alla fall en massa snyggt, bland annat ett par röda chinos som han passade jätte bra i. Hoppas han har på sig dom snart så man kan busvissla lite på honom..Min snygga pojkvän!
Tack älskling för två underbara shopping dagar..du var verkligen värd lite nya kläder.
Nu måste vi bara hitta lite tillfällen så du kan ha på dig allt som du köpte :)

Jag är fortfarande lika kär i dig som jag var för 7 år sen Jerry..
Kan aldrig få nog av dig..Du är världens underbaraste pojkvän!
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: älsklingen

Tack så mkt älskling! Jag älskar dig med fortfarande :) du o jag för alltid! Puss puss din Jerry för alltid

2011-05-06 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0