Morgonmys

Nu har Albin och jag lite morgonmys.
Han har nyss ätit så nu är han hur go och glad som helst!
Jag har t.o.m. lite tid att blogga, men ska nog passa på att fixa frukost åt mig också och sen göra mig i ordning litegrann. Ska ju iväg till Bvc kl.13 så då är det ju bra om jag också är i ordning gjord och inte bara Albin :)
Men jag börjar i alla fall få lite mer koll på allting och det känns underbart.

Annars idag så ska vi hem till Ann, Bosse och Emma.
Emma har ju varit i Kina i 1 månad så nu blir det att välkomna henne hem.
Tror/vet att hon saknat Albin en hel del så klart hon måste få pussa och krama på honom.
Har ju hänt en hel del under den månaden som hon varit borta.

Nej nu blir det frukost.
Skriver mer sen om hur det gick på Bvc med mera.
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0