Onsdag

Mitt i veckan nu då!
Jerry han gör sista dagen imorn för den här veckan så det känns lite lyxigt.
Då får vi en långhelg tillsammans och det är ju aldrig fel!

Mina planer för dagen är i alla fall att ta en promenad till mamma & pappa och hälsa på.
Jag passar på att käka lite mat med dom också. Inge kul ju att laga mat till sig sjlv bara!
Just nu ligger Albin i sin babysitter medans jag kollar runt på datorn, får se när han tröttnar.
Idag har jag i alla fall fått på mig kläderna och gjort mig i ordning tidigare än igår, men har däremot inte fixat disken så det får jag ta tag i sen när Jerry kommer hem..Ingen panik juh!

Nej nu ska jag kika vidare litegrann.
Får se om det blir nått mer inlägg idag.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0