Välkommen hem

Igår så kom Emma hem ifrån Kina.
Hon hade med sig en massa fina presenter till oss.
Tack så mycket bruden!

Idag så ska vi hem till Ann, Bosse & Emma igen.
Är dags för lite tacomys tillsammans innan Emma åker till Jönköping imorn igen.
Jag ska prova att ta lite mindre tacokrydda i min köttfärs och sen även ta bort majsen eftersom Albin brukar reagera lite mer när jag äter tacos än nått annat. Hoppas att han ska slippa ha så himla ont i magen.
Inte lätt att veta vad man ska äta och inte tycker jag, men kommer säkert att lära mig.

Sen idag ska jag även passa på att färga håret.
Jag ska göra ljusa slingor..Det ska bli jätte skönt!
Är ca.4 månader sen som jag gjorde nått med mitt hår så nu är det dags.
Behöver ju även klippa mig, men det får vänta tills nästa lön tidigast i alla fall.

Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer
Postat av: e

puss!

2011-05-07 @ 01:47:14
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0