Vila i frid

Idag var/är en av de jobbigaste dagarna i mitt liv.
Vi har varit till veterinären med våran underbara katt Tusse och tagit adjö.
Han har varit med oss i ca.19 år och nu hade det börjat ta ut sin rätt.
Känns så himla skönt att han fick ett fint avslut och att han inte var själv.
Jag saknar honom redan och det kommer kännas så himla tomt nästa gång man kommer hem till mamma och pappa och ingen Tusse är där.

Tack Tusse för att du var en sån himla underbar katt.
Du har varit med mig under många stora tillfällen och högtider.
Du var med när jag började skolan..Tröstade mig när farfar och farmor gick bort & även en massa andra gånger oxå..Träffade Jerry..Tog studenten..Tog körkort..Och sen under alla andra tillfällen som var mer i vardagen.

Kommer verkligen att sakna dig Tusse!
Jag älskar dig och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Tack för att du var en sån speciell katt, inte riktigt som en vanlig katt!
Hoppas att du har det bra där du är nu...Vi ses igen!
All kärlek till min underbara katt Tusse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0