Akut besök

Inatt kl.00.15 så fick mamma och pappa komma hit och ta hand om Albin.
Jag fick ett nytt sånt där anfall (tror det är gallsten), så Jerry och jag fick åka till akuten för det ville inte gå över.
Fy faan va ont det gör.
Känns nästan som att föda barn, men det här är värre för du får ingenting för det.

Fick i alla fall 2 sprutor på akuten så då gick det över till slut.
Tack å lov för blir skitjobbigt att ha så ont så länge.
Klockan 03.15 så kom vi hem igen.

Allting hade i alla fall gått bra med Albin.
Han hade vaknat till en sväng men sen somnade han om på en gång så det var skönt.
Tack så jätte mycket mamma och pappa för att ni finns och för att ni alltid ställer upp.
Skulle inte klara mig utan er!
Ni är guld värda <3

Måste även tacka min underbara pojkvän som tar hand om mig.
Och tack för att du tog Albin imorse fast du också var hur trött som helst.
Jag behövde verkligen sova ut efter det där j*vla anfallet.
Jag älskar dig Jerry, jag hoppas du vet det!
Du är bäst...Jag skulle inte klara mig utan dig.
Du & jag för alltid

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.

Läste ditt inlägg och tänkte bara höra om de har konstaterat att det är gallsten och hur länge du haft det så? Fick besvär i slutet av graviditeten med Frida och som sedan fortsatte emellanåt efter jag fått henne och till slut efter mycket fram och tillbaka kom man fram till att det var gallstensbesvär och den 10/1 i år opererade de bort min gallblåsa och har inte haft besvär sedan dess!

Du behöver inte svara på min fråga om du inte vill!



"Krya på dig" / Anna (Fridas mamma)

2011-11-26 @ 12:11:31
Postat av: marlén

Anna: Jag ska iväg imorn på ultraljud så då får jag nog reda på om det är gallsten eller något annat.

Gud va skönt att slippa det i alla fall för det gör ju så himal ont!



Tack så mycket Anna

2011-11-27 @ 21:14:23
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0