Fredag

Då var det fredag och redan kväll!
Känns som att dagen vara flugit fram, känns som jag inte hunnit med ett dugg idag.

Skjutsade Jerry till Synsam vid 14.20 sen släppte jag av honom vid busstationen där han träffade Lars & Axin, dags för deras tradition.
Öl & Whiskey mässan i Örebro!

Efter det hämtade jag Tobbe.
Sen åkte vi hem och så skulle jag klippa honom, men Albin ville inte riktigt samma sak så mamma fick komma hit och underhålla Albin medans jag klippte Tobbe. Sen så skjutsade jag Tobbe till Jennie, jag fick låna med lite kläder hem så jag har nått att ha på mig imorn på kalaset! Albin stannade kvar hemma hos oss och mamma va barnvakt, men Albin somnade som en stock så det blev rätt lugnt för mamma :)

Väckte Albin efter 1 timme, tog en promenad till stan med mamma!
Albin fick ett par vinterskor av mamma i 8 månaders present...tack så mycket!
Fick stanna på kafé Kulan och ge Albin lite mat oxå innan vi gick hemåt.

Var inne på systemet oxå för imorn ska jag ut och festa med några tjejkompisar. Kommer bli skitkul!

Sen in på Ica Maxi och handlade lite, nu sitter jag på golvet och leker med Albin. Ska straxt göra lite gröt till honom och ta på pyjamas och borsta tänderna!

Herregud..nu får det vara färdig skrivit!
En bild på charmtrollet får avsluta detta inlägg...kram på er


Kommentarer
Postat av: lovisa

Heej=) Allt är bra med mig, hur är det med dig? Haha ja det är fan sant, kommer ihåg när du berättade det. Vi pratade om barn och så smög du fram ett "vi ska ha barn" haha.

Han är ju söt som socker=)

2011-11-19 @ 09:34:20
URL: http://lovisapalmer.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade unge han e ju hur goo som helst. Kram Mormor.

2011-11-19 @ 14:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0